May 27, 2013

Obsess Ingin Kurus, AWAS JANGAN TIRU GADIS INI!

Jangan Tiru Gaya Hidup Gadis Yang Nak Sangat Kurus Ini.
Si gadis, Valeria Levitin ini ingin menjadi seorang model sejak dari usia yang muda. Tetapi dengan tubuh badannya yang agak besar, dia mungkin tak mempunyai peluang yang cerah. Jadi dia bernekad untuk kuruskan badannya sehingga satu tubuh yang mungkin bakal menakutkan anda juga. Jadi jangan tiru ye gadis-gadis di luar sama. Kini pada usia mencecah 39 tahun, beratnya cuma 25kg.
p/s: Admin rasa kalau anda hidup dengan gaya hidup yang sihat, semuanya tak ada masalah.

Gambar 1 - 4 adalah ketika dia masih dalam keadaan sihat. Seterusnya gambar terkininya yang kurus. 
























Comments
2 Comments

2 comments:

Unknown said...

Salam Kawan yang mengalami masalah kegemukan,

Jangan amalkan cara pengurangan berat badan yang tidak sihat. Diet yang betul harus dijalani dengan ambil makanan yang cukup dan sihat. Pesakit kami terus mengambil makanan 3 kali sehari seperti biasa tanpa mengalami kelaparan. Dalam 1 bulan, pesakit kami berjaya kurangkan berat badan sebanyak 6kg.

Anda ingin kurangkan berat badan dengan tiada kelaparan?

Pernahkah anda berjaya turunkan berat badan tapi masih nampak agak gemuk?

Nustar ialah sebuah syarikat yang pakar dalam memberi khidmat nasihat kepada warga awam untuk diet plan yang efektif dengan kurang kelaparan. Produk kami berfungsi untuk mengurangkan lemak visceral yang membalut organ-organ vital seperti jantung, hati dan paru-paru). Dengan itu, anda akan kelihatan langsing dengan seluruh. Kami merupakan penganjur sukan antarabangsa di Taiwan, Australia, USA dan Korea yang mendapat sokongan kuat daripada semua olahraga kerana kandungan produk kami bermutu tanpa kandungan yang membahayakan.

Dalam masa 28 tahun, kami berjaya menyelamat ramai pesakit yang dulunya digelar gemuk tetapi sekarang memiliki badan yang langsing dan sihat. Semuanya berasal daripada ketulenan produk dan nasihat kami yang berpaten.

Hubungi kami atau WhatsApp kami di 012 345 4977 / 012 335 3573 untuk mendapat lebih testimoni dan nasihat daripada kami.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Win
Pakar Penurunan Berat Badan
Nu Star Int’l Business
Block A, Suite 1636 (Lift 7) Damansara Intan,
Jalan SS20/27, 47400 PJ, Selangor.

Unknown said...

Mengerikan ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...